Dziś jest niedziela, 29.11.2020, imieniny Błażeja, Saturnina
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Referat Spraw Obywatelskich » Aktualności » INFORMACJA O ADRESIE ZAMELDOWANIA

INFORMACJA O ADRESIE ZAMELDOWANIA

INFORMACJA O ADRESIE ZAMELDOWANIA

Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło możliwość pobrania dokumentu o zameldowaniu w  postaci elektronicznej. Pobrana informacja, to dokument, który potwierdza adres zameldowania lub jego brak. Dokumentem jest tylko w pobranej postaci elektronicznej: jest opatrzona kwalifikowaną pieczęcią ministra właściwego do spraw informatyzacji. Wydrukowana informacja nie będzie już dokumentem. Można ten dokument wysłać, np. na skrzynkę e-mail urzędu, celem potwierdzenia adresu zameldowania. Pobrany dokument nie jest zaświadczeniem.

Do pobrania dokumentu potrzebny jest profil zaufany lub e-dowod. Potrzebna jest też skrzynka ePUAP, na którą wysłany zostanie elektroniczny dokument z informacją o adresie zameldowania.

 

KK


Pozostałe aktualności